جلسه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بمنظور آموزش زندانیان در رشته های شغلی کشاورزی و پرورش زنبور عسل اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان گیلان : حمید رضا فراست طلب مدیر نمایندگی بنیاد گیلان به همراه سید حسن موسوی رئیس اداری و مالی و سید مهدی علوی هاشمی مسئول اشتغال نمایندگی بمنظور معرفی ظرفیت های بنیاد تعاون و بهره مندی از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی با دکتر صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدارنمودند.

در این دیدار ابتدا حمیدرضا فراست طلب ضمن بیان اهداف و رسالت اصلی بنیاد تعاون زندانیان در زمینه ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای زندانیان ، در رابطه با ارتقاء کمیت و کیفیت اشتغال آنان با عنایت به پتانسیل های موجود در استان نیز مطالبی مطرح نمود.

قابل ذکر است در این جلسه حکم ابلاغ رئیس سازمان جهاد کشاورزی بعنوان عضو هیأت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان تقدیم وی گردید.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه زندانیان نیز به عنوان بخشی از آحاد جامعه می باشند لازم است در طی دوران محکومیت انرِژی منفی آنان را با ایجاد اشتغال و درآمد تبدیل به انرِژی مثبت نماییم تا در دوران پس حبس نیز بتواند برای آنان کاربرد داشته باشد .

در ادامه دکتر صالح محمدی به اهمیت نقش بنیاد در پرداخت حقوق به زندانیان به منظور تأمین بخشی از مخارج خانواده آنان اشاره داشتند و از اینکه خانواده زندانیان در این مقوله در معرض آسیب های زیادی قرار دارند از عضویت در هیأت اجرایی بنیاد ابراز خرسندی نمود و خاطر نشان کرد که بطور تمام و کمال در هر زمینه ای علی الخصوص آموزش و توسعه بخش کشاورزی و زنبورداری و یا هر زمینه ای که جهاد کشاورزی بتواند تمام تلاش خود را می نماید تا بتواند اقدامات ماندگاری را برای بنیاد تعاون رقم بزند.

جلسه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

بیست − 13 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC