هیأت اجرایی نمایندگی استان یزد با حضور مدیر عامل بنیاد تشکیل جلسه داد

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان در نشست اعضای هیأت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان یزد که با حضورهیأت همراه ، چند تن از افراد دستگاه قضاء استان ، مدیر کل زندان ها ، خیرین و کارآفرینان برتراستانی و سایر اعضاء برگزار شد به رسالت اصلی بنیاد تعاون در توسعه اشتغال ، تأکید داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان یزد : رحیم مطهرنژاد مدیر عامل بنیاد تعاون در جلسه هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان یزد بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی مددجویان و خانواده های آنان از طریق ایجاد اشتغال مولد ، تولید ثروت ، حفظ و توسعه منابع به عنوان رسالت اصلی بنیاد تعاون اشاره کرد.

وی به تمرکز بر گسترش فعالیت های تولیدی و برنامه ریزی اشتغال زندانیان در سه بخش داخل زندان، محیط پیرامون و بخش خارج از زندان ها تاکید و در ادامه افزود : ایجاد شغل در زندان باید مولد باشد.

وی ضمن ارائه توضیحات کاملی از فعالیت ها ، امکانات و استعداد های واحد کشت و صنعت حامیان فدک افزود : نمایندگی ها علاوه برکسب درآمد برای زندانیان بایستی با بهره مندی از فرصت ها ، زمینه رشد سرمایه گذاری بنیاد تعاون به منظور توانمندسازی و ارائه خدمات بیشتر به دیگر زندانیان را فراهم نمایند.

مدیر عامل بنیاد با ابراز خرسندی از برنامه های منسجم مجموعه بنیاد تعاون یزد ، برقراری و ایجاد تعاملات موثر مسئولان را عامل بسیار مهمی برای استفاده از فرصت ها توصیف و از همه دست اندرکاران قدردانی کرد.

در این دیدار رضا مقبلی مدیر کل زندان های استان یزد با تشریح اهداف اصلاحی و تربیتی زندان ها ارتقاء نظام زندانبانی در همه زمینه ها را سرلوحه برنامه های سازمانی قرار داد و در ادامه راه کارهای اجرایی طرح های اشتغال و راه اندازی کارگاه های اشتغال زندانیان را تبیین کرد.

همچنین عزیزاله سیفی مدیر بنیاد استان یزد نیز در گزارشی مبسوط اهم برنامه ها و طرح های اجرایی نمایندگی بنیاد تعاون استان را تشریح کرد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیأت اجرایی نظرات و پیشنهاداتی به منظور بهبود وضعیت اشتغال زندانیان مطرح نمودند.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

11 + 15 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC