نشست مشترك سرپرست بنياد استان خراسان شمالی با شهردار با محوريت افزايش اشتغال مددجويان

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان خراسان شمالی : طی نشستی عباسعلی علائی فر سرپرست بنیاد زندانیان استان با شهردار بجنورد با محوریت افزایش اشتغال مددجویان در غالب اعزام به کار برای سازمان های زیر مجموعه شهرداری مرکز خراسان شمالی دیدار و گفت و گو کرد .

علاوه بر حضور سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان خراسان شمالی ، رئیس زندان بجنورد و مسئول ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان هم در این جلسه حضور داشتند که بر هم افزیی و تعامل این مجموعه ها با یکدیگر در راستای کاهش معضلات اجتماعی در چهارچوب رشد آمارهای اعزام به کار زندانیان و تامین نیروی مورد نیاز تاکید کردند .

 سید محمد علی کشمیری شهردار بجنورد هم در این جلسه نسبت به هرگونه تعامل به منظور افزایش اعزام به کار مددجویان در طرح های شهرداری اعلام آمادگی کرد .

وی همچنین رشد اشتغال مددجویان زندان ها را به طور حتم گامی در راستای حمایت از خانواده های مددجویان عنوان و بر لزوم هرگونه همکاری شهرداری تاکید کرد .

به گفته وی شهرداری بجنورد متشکل از 2 منطقه شهرداری و سازمان های مختلف زیر مجموعه آن بوده که ظرفیت های خوبی را برای حضور مددجویان در طرح های این مجموعه خدمات رسان را داراست .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

5 × 2 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC