مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید بنياد تعاون استان خراسان شمالی

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان خراسان شمالی : با حضور محمدباقر معینیان معاون سرمایه انسانی بنیاد تعاون زندانیان کشور ، آئین تودیع سرپرست سابق و معارفه سرپرست جدید بنیاد تعاون استان خراسان شمالی برگزار شد .

 محمد باقر معینیان معاون سرمایه های انسانی بنیاد تعاون در این مراسم با اشاره به اهداف بنیاد و لزوم افزایش اشتغال مددجویان بر تلاش به منظور دستیابی به این اهداف تأکید کرد .

وی اظهار داشت : از این رو استفاده از نیروهای متخصص در بنیاد و برگزاری آموزش های مرتبط برای ارتقای توان کارشناسان در این راستا حائز اهمیت است .

معاون سرمایه های انسانی بنیاد با قدردانی از تلاش های سرپرست سابق بنیاد تعاون زندانیان خراسان شمالی برای مسئول جدید بنیاد استان در جهت نیل به اهداف بنیاد آرزوی موفقیت کرد .

 عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندان های استان خراسان شمالی هم در این آئین با اعلام هرگونه تعامل با بنیاد تعاون زندانیان خراسان شمالی ، افزایش اشتغال مددجویان را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم عنوان کرد .

 حسن مهدی نژاد سرپرست سابق بنیاد تعاون زندانیان استان خراسان شمالی نیز در این نشت با ارائه فعالیت ها و عملکرد بنیاد ، تحقق این برنامه ها را همکاری و تلاش کارکنان این مجموعه دانست .

در پایان این مراسم عباسعلی علائی فر به سمت سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان خراسان شمالی به حاضران معرفی و حکم خود را که به امضای مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور رسیده است دریافت کرد .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

19 + 6 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC