رئیس سازمان زندان‌ ها از ندامتگاه فردیس بازدید کرد

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

رئیس سازمان زندان‌ ها در بازدید از « ندامتگاه فردیس » استان البرز ، اولویت‌ های اجرایی و ابلاغی از جمله تحقق اشتغال تولید محور و نیز برنامه‌ های فرهنگی موثر بر زندانیان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان زندان‌ ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ، دکتر غلامعلی محمدی در ادامه سفر استانی به البرز جهت رصد اقدامات تحول و تعالی زندانبانی و پیگیری اولویت‌ های ابلاغی ، از « ندامتگاه فردیس » بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ ها ضمن حضور در فضای جدید خوابگاهی ایجادشده در ادامه نیز سایر فرآیند های اصلاحی‌ و تربیتی از جمله فعالیت‌ های فرهنگی برنامه‌ ریزی‌ شده در این ندامتگاه را مورد بررسی قرار داد.

وی پس از حضور در اندرزگاه‌ ها و گفتگو با زندانیان از سایر بخش‌ ها بویژه کارگاه‌ های اشتغال بازدید میدانی به عمل آورد.

دکتر محمدی همچنین دیدار با کارکنان ندامتگاه فردیس نیز گفت : وضعیت این زندان خوشبختانه حائز شرایطی مناسب است و توانسته امکانات کافی را برای زیست مددجویان و زندانیان فراهم سازد.

وی درعین حال اعلام کرد ؛ در تلاشیم درسال جاری بخصوص با استفاده از مصوبه مولدسازی، آن دسته از زندان‌ هایی که قدیمی بوده و در بافت شهری و محل زندگی مردم قرار دارند را به بیرون از شهرها منتقل کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ ها همچنین توسعه کمی و کیفی اشتغال در زندان‌ها و برای زندانیان را از برنامه‌ های اولویت‌ دار سال ۱۴۰۲ معرفی کرد و افزود: باتوجه به شعار سال در حوزه رشد تولید ، به اشتغال‌ آفرینی در زندان‌ ها همچنان بها خواهیم داد چرا که رشد اشتغال برای زندانیان ، منجر به تحقق فرآیند بازسازگاری آنان خواهد شد.

دکتر محمدی که همراه با مقامات قضایی از جمله دادستان فردیس از ندامتگاه این شهرستان بازدید می‌کرد ، در کانون اصلاح‌ و تربیت نیز حضور یافت.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

هشت + 6 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC