فعالیت‌ بنیاد استان کرمان بر روی ریل پیشرفت است

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان کرمان : مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد بنیاد و هیأت همراه در سفر به استان کرمان ، ضمن حضور در نمایندگی بنیاد تعاون استان کرمان ، از باغات پسته شهربابک ، کارگاه تراش سنگ‌ های زینتی زندان سیرجان ، اردوگاه حرفه‌ آموزی و کار درمانی کبوترخان ، کارگاه‌ های خیاطی ، قالی بافی ، پادری ، تولید لامپ ، فیلترسازی ، کارتن‌ سازی و تولید تجهیزات پزشکی در زندان مرکزی کرمان بازدید کردند .

سپس در موسسه کشت و صنعت حامی ماهان از کلیه مزارع ، باغات ، دامداری و … دیدن و در محل کارخانه در حال احداث مربا یک نفره ، حمیدرضا سانگرد ضمن ابراز خرسندی از احداث این کارخانه تحت برند حامی در مؤسسه کشت و صنعت ماهان ، گفت : این کارخانه ، اولین کارخانه تولید مربا با این برند در سطح کشور است که با همت بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان در حال تأسیس می‌باشد .

مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد بیان کرد : تلاش و پیگیری مدیر کل زندان‌ های استان کرمان و مدیر نمایندگی بنیاد، قابل تقدیر است .

در ادامه ، حمیدرضا سانگرد مسئول تیم بازرسی بنیاد تعاون زندانیان کشور ، ضمن حضور در دفتر مدیر کل زندان‌ های استان کرمان ،با ارائه گزارشی از بازدید های این تیم ، گفت : فعالیت‌ های بنیاد تعاون زندانیان استان بر روی ریل پیشرفت قرار دارد که با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان زمینه اشتغال زندانیان را فراهم کرد .

تیم ارزیابی عملکرد بنیاد ضمن ابراز خرسندی از عملکرد فعالیت‌ های بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان، از مسئولین و دست‌ اندرکاران این مجموعه ، قدردانی کردند .

سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان‌ های استان کرمان نیز در این جلسه‌ ، ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از تیم ارزیابی ، به گزارشی از فعالیت‌ های بنیاد تعاون زندانیان در زمینه‌ های اشتغال مولد و گسترش اشتغال در زندان‌ ها پرداخت .

در پایان طی نشستی که در محل دفتر برخوری مدیر بنیاد استان کرمان با حضور پرسنل برگزار شد ، سانگرد مسئول تیم بازرسی بنیاد تعاون زندانیان کشور راه کارهایی در خصوص رفع مشکلات و موانع بیان نمود .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

8 − دو =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC