بازدید مدیر عامل پالایشگاه تبریز از مجموعه کارخانجات حامی استان آذربایجان شرقی

توسط بنیاد تعاون
2 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان آذربایجان شرقی : جلسه ای با حضور خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ، مدیر عامل پالایشگاه تبریز ، مدیر زندان های استان آذربایجان شرقی ، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ، رئیس زندان تبریز و جمعی از مسئولین پالایشگاه و اداره کل زندان های استان در سالن اجتماعات زندان تبریز برگزار گردید و در راستای افزایش اشتغال مددجویان و کمک به درآمد اقتصادی و معیشت خانواده های زندانیان تصمیماتی بشرح زیر اتخاذ گردید.

در این جلسه ریاست دادگستری استان بر ایجاد اشتغال و درآمد برای مددجویان و کمک به اقتصاد خانواده مددجویان شاغل تأکید نمودند .

در ادامه مدیر کل زندان های استان آذربایجان شرقی با اشاره بر توانمندی های بالقوه بنیاد تعاون استان در تولید و ارائه انواع لوازم و اقلام مورد احتیاج پرسنل و کارکنان فنی آن مجموعه عظیم علاقمندی خود را جهت ایجاد بستر همکاری موثر در تولید و ارائه کالاهای خدماتی متنوع از طرف بنیاد تعاون استان به شرکت پالایشگاه و پتروشیمی تبریز بیان کردند.

بازدید مدیر عامل پالایشگاه تبریز از مجموعه کارخانجات حامی استان آذربایجان شرقی

لطفی مدیر بنیاد تعاون استان نیز ضمن استقبال از طرح همکاری مشترک آمادگی بنیاد تعاون استان را برای تولید و تأمین انواع لباس کار و کفش ایمنی ، البسه زیر ، شلوار و پیراهن و سایر اقلام مورد نیاز کارکنان پالایشگاه و پتروشیمی تبریز اعلام نمود.

مدیر عامل پالایشگاه استان نیز ضمن ابراز خرسندی از مشاهده توانمندی های بنیاد تعاون زندانیان ، آمادگی پالایشگاه و پتروشیمی تبریز را برای ایجاد ارتباط هرچه بیشتر اقتصادی و تهیه و تأمین بسیاری از کالاهای مورد نیاز و حتی خرید برخی کالاهای اهدایی به کارکنان زیر مجموعه خویش را از بنیاد تعاون اعلام و خواستار گسترش و تعمیق و تحکیم روابط اقتصادی فی ما بین گردید.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پانزده + یازده =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC