بازدید نماینده مجلس ازکارگاههای نمایندگی استان لرستان

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

 گزارش روابط عمومی استان :

هادی هاشمی نیا نماینده مردم خرم‌آباد، چگنی رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های استان و شکوری مدیر نمایندگی با حضور در کارگاه‌های اشتغال اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی خرم‌آباد از قسمت‌های مختلف این کارگاه بازدید به عمل آوردنند.

کارگاه‌های چرم دوزی، جوراب بافی، تسبیح سازی، خراطی، خیاطی و قالیبافی از بخش‌های مختلفی بودند که رئیس مجمع نمایندگان لرستان از آن‌ها بازدید کرد.

هادی هاشمی نیا در حاشیه این بازدید گفت: با ریشه یابی جرائم در زندان ها، آسیب شناسی و پیدا نمودن راه حل و چاره اندیشی برای فردی که مرتکب جرم شده، باید ضمن تلاش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌های کاهش جمعیت کیفری و کنترل بازگشت مجدد زندانیان پس از آزادی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت اشتغال زندانیان در سال‌های اخیر، تصریح کرد: ما میتوانیم با ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد برای زندانیان و خانواده‌هایشان، هم اوقات فراغت زندانیان را پر کرده و هم درآمدی نیز برای خانواده زندانی ایجاد کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: یکی از رویکردهای خوب در سال‌های اخیر، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس است که تا حد ممکن باید از این ظرفیت قانونی استفاده شود.

 

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

2 × 4 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC