خدمت رسانی زندانیان در مسیر پیاده روی زوار علی بن موسی الرضا (ع)

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی استان :

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، 15نفر از زندانیان رای باز زندان مرکزی بیرجند برای خدمت رسانی به زائرین پیاده روی تا علی بن موسی الرضا(ع) اعزام مشهد مقدس شدند.

ساجدی مقدم مدیر زندان مرکزی استان گفت: همزمان با روزهای منتهی به شهادت ولی نعتمان حضرت ثامن الحجج(ع) مواکب مستقر در مسیر زوار پیاده روی تا حرم علی بن موسی الرضا(ع) حضور دارند که یکی از این موکب ها توسط 15 نفر از زندانیان زندان مرکزی بیرجند اداره و به زوار ارائه خدمت خواهند داشت.

وی افزود: امسال برای دومین سال متوالی در خدمت زائران پیاده حرم امام رضا(ع) خدمات رسانی می شود که این اقدام معنوی بسیار ارزشمند به همت مدیر کل زندان های استان انجام شده است. 

«ساجدی مقدم» مدیر زندان مرکزی ضمن بدرقه زندانیان گفت: همچنان که شاهد افزایش تعداد زوار نسبت به سنوات گذشته هستیم، خوشبختانه سال به سال دامنه خدمت رسانی به کاروان های زائرین پیاده امام رضا(ع) توسط شیفتگان آقا نیز افزایش یافته است و خداوند منان را بر این نعمت بزرگ بسیار شاکر و سپاسگزاریم.

وی در ادامه گفت: قدر فرصت فراهم شده را بسیار مغتنم بشمارید و از لحظه لحظه فرصتهای پیش آمده نهایت بهره برداری برای افزایش سطح معنویات خود داشته باشید و از هر گونه خدمت به زائرین آستان امام رئوف دریغ نورزید.

 

 

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

3 + 9 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC