اختتامیه مسابقات مهارت آموزی زندانیان در استان اصفهان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی استان :

آئین اختتامیه مسابقات مهارت آموزی زندانیان با حضور مدیران کل زندان‌ها، نمایندگی بنیاد، مدیران سازمان فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین و هنرجویان در زندان مرکزی برگزار شد.

سیروس امینی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک روز ملی مهارت به کار آفرینان و مربیان سازمان فنی حرفه ای استان، اعلام داشت از جمله ضرورت‌های ایجاد اشتغال های صنعت محور بحث حرفه آموزی و مهارت آموزی است که زیر بنای این‌گونه سیاستها می باشد که باید بطور جدی بدان پرداخت و نقش مربیان و متولیان این امر در هر دو سازمان  بسیار حائز اهمیت است، و با بیان اینکه درحال حاضر شرایط مطلوب برای فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه ای در زندان‌های استان فراهم است، گفت: شرایط آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف توسط اساتید مجرب در زندان‌های استان برای زندانیان درنظر گرفته شده و بیان داشت اشتغال زایی و مهارت آموزی در بین زندانیان منجر به ایجاد امنیت روانی برای فرد و جامعه در کاهش آمار بازگشت مجدد به زندان موثر باشد .

محمد رضا مصلحی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار داشت : زندانیان پس از طی دوره های فنی و حرفه‌ای و قبولی در آزمون‌های مربوطه، گواهی فنی و مهارت دریافت می‌کنند و می‌توانند پس از آزادی با درخواست تسهیلات به مرکز مراقبت بعد از خروج و ارائه این گواهینامه، از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شوند.

وی مسابقات مهارت آموزی زندانیان را آزمون خوبی برای سنجش مهارت‌های فنی زندانیان جهت آمادگی برای اشتغال واقعی پس از آزادی و در بازار کار دانست و از متولیان این امر تقدیر و تشکر کرد .

این مسابقات در 10 رشته برگزار شد که پس از رقابت، به 30 نفر از زندانیان برتر با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر و تجلیل گردید.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از نفرات برتر ،نمایندگان بنیاد تعاون در زندانهای استان، کار آفرینانی که موجب ایجاد زمینه اشتغال مددجویان در زندانهای استان فراهم نمودند و همچنین مسئولین واحد های اشتغال تقدیر و تشکر بعمل آمد .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پنج × دو =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC