بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی حامیان امید فردا از کارخانه تولید محصولات لبنی رامک

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی :

در راستای اجرای اهداف شرکت حامیان امید فردا، مهدیار انصاری مدیر عامل شرکت، طی سفری به شیراز، از آزمایشگاه و خطوط تولید محصولات لبنی رامک، بازدید کرد. قبل از بازدید سلامت، مدیر تامین و برنامه ریزی فروش کارخانه، به صورت اجمالی به سیر ایجاد و توسعه شرکت فرآورده‌های لبنی رامک پرداخته و با اشاره به شرایط فعلی بیان کرد که این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت در دو بخش لبنی و بیتا به عنوان بزرگترین برند لبنی در جنوب کشور و یکی از بزرگترین برندهای برتر در تولید و توزیع محصولات لبنی در کشور می باشد.

این شرکت با دارا بودن چندین خط تولید، قریب به 3000 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و  روزانه 650 تن شیر و محصولات لبنی نظیر انواع پنیر،کره،ماست و …. تولید می‌کند که نقش قابل توجهی در رونق و بالندگی اقتصاد کشور و نیز تامین سلامت مردم منطقه و کشور ایفا می نماید . 

در این بازدید، سلامت مدیر تامین و برنامه ریزی فروش، زرین کفش سرپرست فروش B2B و مجاب کارشناس روابط عمومی، مهدیار انصاری مدیر عامل حامیان امید فردا حضور داشتند . 

در انتهای بازدید جلسه ای با حضور حجازی قائم مقام مجموعه رامک و پور محمدی معاونت فروش برگزار گردید که پیرو آن مهدیار انصاری به صورت کامل به معرفی و اهداف مجموعه حامیان امید فردا پرداخت و حجازی نیز توضیحاتی در مورد پیشینه و صاحبان کارخانه ارائه نمود و در نهایت توافقی برای همکاری فی مابین مجموعه رامک با فروشگاههای زندانهای سراسر کشور صورت گرفت و همچنین حجازی استقبال زیادی از پیشنهاد مهدیار انصاری برای اشتغال مددجویان زندان های شیراز در قسمت های مختلف کارخانه نمود .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

هفت − سه =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC