بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی حامیان امید فردا از کارخانه صنایع غذایی هانی

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی :

پیرو دعوت در بهمن ماه سال گذشته، صبح امروز مهدیار انصاری مدیر عامل شرکت بازرگانی حامیان امید فردا از کارخانه ی تهیه و بسته بندی غذای ایرانی با نام تجاری هانی بازدید کرد. قبل از این دیدار، جلسه‌ای با حضور مهدیار انصاری، اکبر کبریت چی از اعضای هیأت مدیره، رایج مدیر کارخانه و مدیران ارشد فروش برگزار گردید. در ابتدا مهدیار انصاری در جهت اهداف مجموعه ،اشتغالزایی برای زندانیان کل کشور، تامین نیاز فروشگاههای زندان ها و فروشگاه های زنجیره ای حامی به معرفی بنیاد و شرکت بازرگانی حامیان امید فردا پرداخت و با ذکر رویکردهای مجموعه در خصوص تولید ظرفیت خالی با برند حامی توضیحاتی را بیان نمود.

در همین راستا اکبر کبریت چی، مدیر عامل هانی به معرفی کاملی از هلدینگ پرداخت و عنوان کرد که در ابتدا فعالیت خود را به صورت یک رستوران کوچک در سال ۱۳۵۶ آغاز و رفته رفته با نیاز بازار در دهه 70 به تاسیس کارخانه ی تهیه و بسته بندی غذای ایرانی، اقدام نمود و بیان کرد که اولین ایجادگر و آغازگر کنسرو در ایران هانی بوده است .

در بازدید از خطوط تولید، رایج مدیر کارخانه هانی با ابراز خرسندی از حضور مهدیار انصاری و همراهان ایشان، پیرو تکمیل معرفی مجموعه هانی به روند پیشرفت کارخانه از سال 1370 تا امروز پرداخت و بیان کرد که کارخانه هانی با حدود نیم قرن تجربه هم اکنون دارای مجموعه ای از رستورانها در سراسر تهران می باشد و کارخانه ای به مساحت سه هکتار واقع در کیلومتر 22 جاده تهران-مشهد است و در حال حاضر یک سوله ۸۰۰۰ متر مربعی درکارخانه وجود دارد که شامل سه بخش اصلی : 1- سردخانه‌ها (ورودی های اصلی) 2- فناوری تولید و پخت (هسته اصلی عملیات تولید) 3- بسته‌بندی و انبار محصول می باشد که زنجیره تولید از ابتدا تا انتها را شامل می شود . 

این کارخانه دویست نفر نیرو دارد که تعداد زیادی از آنها خانم هستند. نزدیک به 30 نفر کارشناس و متخصص و مابقی کارگران و سرپرستان هستند. رایج در ادامه بازدید از خطوط تولید، به معرفی دستگاه ها و جزئیات روند تولید که شامل : خرید مواد اولیه،شستشو، فرآوری پخت و پرکردن (فیلینگ)،اتوکلاو و در نهایت بسته بندی می باشد پرداخت و در ادامه از انبارهای مختلف و آزمایشگاه نیز بازدید بعمل آمد.  

در پایان توافقی مبنی بر همکاری دو جانبه در تمامی مباحث مذاکره شده در جلسه ، صورت پذیرفت.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

16 + بیست =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC