برگزاری اولین نشست خبری بنیاد در سال 1403

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد :

اولین نشست خبری بنیاد در سال 1403 با حضور ناصر جعفرقلی مدیر عامل جدید بنیاد ، جبار باقری معاونت کار آفرینی و اشتغال ، معینیان معاونت سرمایه های انسانی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید . 

در این نشست ، بنیاد میزبان خبرگزاری های میزان ، ایسنا ، ایرنا ، فارس ، تسنیم ، باشگاه خبرنگاران جوان  ، مهر و پانا بود . 

جلسه با صحبت های ناصر جعفرقلی مدیر عامل جدید بنیاد در خصوص سیاست های کلی بنیاد در امر اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان آغاز گردید و در ادامه جبار باقری معاونت کار آفرینی و اشتغال ، در مورد تعداد اشتغال زندانیان و میزان حقوق دریافتی ایشان در سال های اخیر گزارشی برای اصحاب رسانه بیان کرد . 

در ادامه سوالات متعددی در زمینه های : دستمزد زندانیان ، آمار اشتغال ، پابند الکترونیکی ، سیاست های جدید اشتغال زا ، صنعتی شدن کارگاه های بنیاد ، تعداد زندانیان رای باز و … از سوی خبرنگاران مطرح گردید که ناصر جعفرقلی و جبار باقری به این پرسش ها پاسخ دادند . 

در انتهای مراسم جبار باقری معاونت کار آفرینی و اشتغال بنیاد با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه ها و خبرگزاری ها در تشویق کار آفرینان به حضور برای راه اندازی کارگاه در زندان ها ، از خبرنگاران برای تعامل بیشتر با بنیاد در دوره مدیر عامل جدید ، دعوت بعمل آورد . 

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پانزده + 14 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC