برگزاری آئین افتتاح طرح های تحول و تعالی اشتغال زندانهای استان خوزستان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی نمایندگی استان :

آئین افتتاح طرح های توسعه اشتغال در زندانهای خوزستان طی مراسم ویدئو کنفرانسی با حضور  محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر نماینده ولایت فقیه و دهقان رئییس دادگستری استان خوزستان ، روشان مدیر کل زندانها ، هاشم نیا مدیر نمایندگی و برخی از مقامات و مسئولان استانی، پروژه های اشتغال ایجاد شده به همت بنیاد تعاون خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

هاشم نیا مدیر نمایندگی  با بیان این خبر و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، اعیاد سعید قربان و غدیر خم عنوان کرد خدا را شاکریم در راستای تحقق فرمایشات و تاکیدات ریاست  سازمان زندانهای  و با حمایت و هدایت روشان مدیرکل زندانهای خوزستان، در حوزه اشتغال به منظور تحقق شعار سال که بیانگر نگاه خاص مقام معظم رهبری به توسعه اشتغال و تولیدات داخلی است، اقدامات مهمی صورت گرفته است.

بنیاد تعاون زندانها که به عنوان بازوی کارآمد در استان خوزستان طرح های شاخص اشتغال با محوریت صنعت و خوابگاه ، کارگاه را در سطح زندان های سپیدار، مرکزی اهواز، زنان و مجموعه بنیاد تعاون استان عملیاتی نموده است.

در مجموع این فعالیت ها زمینه ایجاد اشتغال و به کارگیری بیش از 150 زندانی فراهم گردیده است که بهره مندی این افراد از اشتغال پایدار و حقوق مصوب، منجر به حمایت از خانواده ایشان و حرفه آموزی زندانی جهت بازگشت به اجتماع خواهد گردید .

امروز شاهد آن بودیم با کلام ریاست سازمان در زندان مرکزی اهواز، کارگاه تولید درب و پنجره upvc و همچنین کارگاه تولید سفره یکبار مصرف و دستمال کاغذی ، در زندان سپیدار کارگاه تولید انواع پت ، در زندان زنان، کارگاه مکانیزه تولید انواع شیرینی و نان و همچنین در محوطه بنیاد کارگاه تولید مواد شوینده و بهداشتی، و همچنین کارگاه تولید انواع فرآورده های خرما افتتاح و به بهره برداری رسید.

امید است در سال جاری با سرعت هرچه بیشتر در راستای دستورات مدیرعامل  بنیاد سیاست های عملیاتی بنیاد در نمایندگی خوزستان محقق گردد و تا پایان سال شاهد ایجاد بستر اشتغال مولد برای 200 زندانی دیگر باشیم.

 

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

20 − هفت =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC