بازدید دادستان کل کشور از دستاوردهای بنیاد تعاون زندانیان خوزستان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان خوزستان :  با حضور حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور ، روشان مدیر کل زندان های استان خوزستان ، هاشم نیا مدیر نمایندگی و برخی از مقامات و مسئولین استانی بازدیدی از زندان سپیدار اهواز صورت گرفت.

در ادامه این بازدید نمایندگی بنیاد تعاون استان خوزستان اقدام به برپایی نمایشگاه با محوریت فعالیت های صورت گرفته در کارگاه های اشتغال حامی و نمایش صنایع دستی و محصولات تولیدی  زندانیان سرار استان نمود که مورد استقبال واقع گردید.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور ضمن بازدید از نمایشگاه مذکور ، از عملکرد نمایندگی بنیاد خوزستان در زمینه ایجاد اشتغال و حرفه آموزی اعلام خرسندی نمود.

همچنین در این مراسم هاشم نیا مدیر نمایندگی با اعلام خوش آمدگویی به دادستان کل کشور و هیأت همراه ، گزارشی از فعالیت های نمایندگی ارائه نمود و گفت : به همت و سرمایه گذاری بنیاد تعاون زندانیان و کمک های مستمر سازمان زندان ها و مسئولین قضایی ، طی یک سال گذشته بالغ بر 2200 متر فضای کارگاهی مفید به سرانه فضای اشتغال زندان های خوزستان افزوده ایم و همچنین شاهد رشد 35 % در میزان به کار گیری زندانیان در حریم کارگاهی بنیاد تعاون زندانیان بوده ایم .

طی جلسه برگزار شده نیز دهقانی رئیس کل دادگستری استان نیزعنوان کرد : فعالیت های صورت گرفته در خصوص ایجاد شغل و فضای کارگاهی در زندان های استان خوزستان طی یک سال اخیر قابل تمجید و ستودنی است .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

2 × دو =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC