بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی حامیان امید فردا از کارخانه دیلی

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی :

مهدیار انصاری مدیر عامل شرکت حامیان امید فردا و همراهان ایشان با میزبانی مدیر عامل کارخانه مواد غذایی دیلی، خانم صبور نژاد از کارخانه مواد غذایی دیلی بازدید کردند . 

قبلاز بازدید از کارخانه، جلسه ای در راستای معرفی شرکت و محصولات توسط مدیر عامل مجموعه دیلی نیز برگزار گردید. مجموعه دیلی از سال 1397 با هدف ترویج الگوی تغذیه سالم و اصلاح عادات غذایی شروع به فعالیت کرد، اما یکی از اهداف اصلی این مجموعه تلاش برای کار آفرینی و اشتغال زایی برای جوانان توانمند، زنان سرپرست خانوار و دانشجویان پرانگیزه بود. فعالیت در محیطی که خلاقیت و نوآوری را به عنوان یک اصل غیر قابل انکار باور داشت، با تلاش زنان و جوانان فعالی که به آرمان های مشتریان مجموعه باور داشتند همراه شد و در نهایت لذت خلق یک تجربه مثبت بیرون از مجموعه را با رضایت کارکنان داخلی این مجموعه از فعالیت خود همراه کرد و همچنین اعلام کردند که دیلی برای ما، تنها یک کسب و کار نیست! بلکه تلاشی برای تحقق رویاهایمان است. 

در ابتدای بازدید مدیر خط تولید کارخانه ضمن استقبال و خوش آمدگویی به جناب آقای انصاری و هیات همراه، به معرفی محصولات که شامل انواع سالاد (سزار،فصل،یونانی و….) ،انواع کاهو(پیج، فرانسه، رسمی ) و اینکه دیلی در خطوط تولید خود، خط تولید سالادها و میوه تازه، خط شست و شوی مکانیزه، میز آماده سازی، نوار نقاله بالابر، وان شست و شوی اتوماتیک، دستگاه ازون ژنراتور و اکسیژن ساز، نوار نقاله بازبینی، خشک کن یا سانتریفیوژ کاهو، تونل هوا، خردکن مکانیزه، دستگاه بسته بندی و سردخانه را داراست  و در ادامه توضیحات بیان کردند که تولید در محیط مدرن، بهداشتی و مجهز، این شعار که (دیلی یک وعده سلامتی هدیه می دهد) را به یک اصل غیر قابل انکار بدل کرده و دریافت پروانه بهره برداری وزارت جهاد کشاورزی، پروانه ساخت و همچنین پروانه بهره برداری سازمان غذا و دارو نیز، بر تحقق این شعار صحه گذاشته است . 

بعد از اتمام بازدید، جلسه ای با حضور مهدیار انصاری مدیر عامل شرکت بازرگانی حامیان امید فردا و به میزبانی مدیر عامل و مدیران ارشد کارخانه برگزار شد که در ابتدا مهدیار انصاری توضیحاتی درخصوص مجموعه خود، به عنوان یکی از زیر مجموعه های بنیاد تعاون زندانیان در سال 1378 تاسیس گردید بیان نمود. این شرکت با هدف تعامل، از طرف مدیر عامل محترم بنیاد، ریاست محترم هیئت مدیره و سازمان زندان ها در راستای تحقق اهدافی از جمله تأمین کلیه نیازهای سازمان زندان ها،قوه قضایه و وزارت دادگستری، در آمدزایی از طریق بازرگانی داخلی و خارجی بر اساس عدم تمرکزگرایی، برنامه ریزی و سازماندهی تهیه کالا و خدمات برای فروشگاه های زندان های استانها با هم فکری مدیران مربوطه و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای حامی در مراکز استان ها  فعالیت می نماید.

جلسه با مذاکراتی در جهت ایجاد شرایط همکاری طرفین از جمله تامین بخشی از نیاز زندان های سراسر کشور توسط کارخانه دیلی و به پیشنهاد مهدیار انصاری مقرر گردید که تعدادی از مددجویان خانم  داخل زندان در بخش های متفاوت مشغول به کار شوند و همچنین در زمینه ی ظرفیت خالی تولید (Outsource ) با برند حامی محصولات کارخانه به تولید برسد .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

5 × سه =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC