بازدید مدیر کل اشتغال سازمان زندانها از اشتغال زندانیان اعزام بکار در نمایندگی استان قم

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی استان :

احسانی مدیر کل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور از محل کار زندانیان شاغل و اعزام بکار بنیاد تعاون در کارخانه تولید ماشین لباسشویی فریدولین بازدید کرد. 

در این بازدید حجت الاسلام حسین بنیادی مدیرکل زندانهای استان و علی آزاد بخت مدیرنمایندگی بنیاد تعاون زندانیان نیز حضور داشتند و مقرر شد در آینده نزدیک و با پیگیری بنیاد تعاون استان، خط تولید کامل ماشین لباسشویی در کارگاه های اشتغال اردوگاه کاردرمانی ایجاد و 120 نفر از زندانیان در این خط تولید مشغول کار شوند.

شایان ذکر است هم اکنون برخی از قطعات ماشین لباسشویی در کارگاه اشتغال اردوگاه تولید می شوند و 50 نفر از زندانیان در این واحد مشغول بکار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی نیز ضمن تشکر از مدیریت و مسئولین شرکت در خصوص راه اندازی و تکمیل خط تولید ماشین لباسشوئی در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی، علاوه بر اشتغال زندانیان در داخل زندان خواستار توسعه اشتغال زندانیان در زمینه تامین نیرو (از زندانیان زندان باز) جهت اشتغال در کارخانه های بیرون از زندان شدند .

در پایان مدیر نمایندگی نیز از همکاری مدیران شرکت فریدولین با بنیاد تعاون در زمینه ایجاد کارگاه و اشتغال زندانیان تشکر و از مدیران شرکت درخواست نمودند که انشالله هر چه زودتر خط تولید کامل ماشین لباسشوئی را در اردوگاه کاردرمانی تکمیل تا انشالله در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح آن اقدام گردد .

 

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

سه × 5 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC