نشست صمیمانه مدیر کل زندانهای استان با پرسنل نمایندگی استان آذربایجان شرقی

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی استان :

نشست صمیمانه با پرسنل نمایندگی استان آذربایجان شرقی با حضور جوادی مدیر کل زندانهای استان، ابوتراب لطفی مدیر نمایندگی استان و پرسنل نمایندگی استان برگزار گردید . 

 

جوادی مدیر کل زندانهای استان ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل بنیاد برای توسعه اشتغال و ساماندهی دستمزد پرداختی به زندانیان اظهار کرد، توسعه اشتغال زندانیان از وظایف خطیر و با اهمیت دست اندرکاران حوزه اشتغال می باشد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در زندانهای استان هیچ فرد بیکاری نداشته باشیم و این از اولویت های مهم سازمان زندان‌ها است . 

ابوتراب لطفی نیز دراین نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب مدیر کل زندانهای استان، به عنوان مدیر نمونه و برتر کشور در بین ادارات کل زندانها، اعلام نمود که پرداخت دستمزد به زندانیان در سال جاری بی سابقه بوده و تلاش خواهد شد از این هم بهتر شود.  

لطفی ادامه داد همه بمنظور نیل به اهداف بنیاد تعاون و سازمان زندان‌ها در جهت رسیدن به آمار اشتغال قابل توجه، همت خواهیم کرد.

لطفی گفت: همه مسئولین استانی برای رسیدن به توسعه هر چه بیشتر اشتغال مصمم هستیم و از تمام ظرفیت های موجود برای رسیدن به این امر مهم استفاده خواهیم نمود.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پنج × 5 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC