برگزاري جلسه شوراي اداري در استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل بنیاد

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی استان :

در مورخ 1403/05/09 جلسه شورای اداری با حضور ناصر جعفر قلی مدیر عامل بنیاد، جبار باقری معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد، محمد حسن دهمرده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت گوهر کوه ، محمدرضا آبشناس مدیر نمایندگی و کلیه همکاران نمایندگی و شرکت گوهرکوه در باغ رستوران حامی برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا محمدرضا آبشناس مدیر نمایندگی ضمن عرض تشکر از میهمانان به بیان برخی از مسائل و مشکلات مربوط به پرسنل و همچنین نداشتن ثبات شغلی آنان که منجر به تقاضای استخدام در ادارات دیگر و سازمان زندانها شده است پرداخته و خواستار رفع آن توسط مدیران شدند. 

در ادامه ناصر جعفر قلی مدیرعامل ضمن تشکر از تلاش های پرسنل به بیان وظایف ایشان در ایجاد اشتغال و رفاه حال زندانیان و خانواده آنان و رسیدن به اهداف سازمانی با به روز شدن در حیطه کاری خود پرداخته و خاطر نشان کردند پرداختن به رفاهیات شما وظیفه ما مدیران است که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم .

سپس جبار باقری معاون کارآفرینی و اشتغال ضمن تشکر بابت مهمان نوازی ، قول مساعد در خصوص پیگیری موافقت با فروش زمین 6000 متری و همچنین بررسی رتبه نمایندگی و اعلام موافقت با تبدیل وضیت نیروهای ماهر و متخصص از شرکتی به قراردادی و پیگیری اخذ سهمیه زمین برای پرسنل نمایندگی را دادند.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

5 × 5 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC