برگزاری همایش مدیران بنیاد تعاون زندانیان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

همایش دو روزه مدیران استانی و ستادی بنیاد تعاون زندانیان با رویکرد بررسی سیاست های توسعه اشتغال در روزهای 29 و 30 خرداد در محل مرکز آموزشی و پژوهشی سازمان زندان ها برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی ، این همایش با سخنرانی غلامعلی محمدی ریاست سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آغاز گردید . وی با تقدیر از مدیر عامل قبلی بنیاد ، بر رشد و توسعه اشتغال زندانیان و همچنین افزایش دستمزد ایشان در دوره ناصر جعفرقلی مدیر عامل جدید بنیاد ، تاکید کرد .

غلامعلی محمدی افزود ، در هیات مدیره بنیاد سیاست های راهبردی تعیین شده که تعامل حداکثری بین بنیاد تعاون زندانیان و سازمان زندان‌ها برای ایجاد کارگاه های صنعتی که لازمه اشتغال پایدار برای زندانیان است بیش از پیش افزایش یابد .

در ادامه ناصر جعفرقلی مدیر عامل جدید بنیاد  در خصوص افزایش بهره وری در کارگاه های بنیاد و اجرای طرح های اشتغال زا برای زندانیان را از سیاست ها و رویکرد جدید بنیاد بیان کرد.

وی افزود : به دنبال جذب سرمایه گذاری بانک ها و تعامل با ایشان برای توسعه کارگاه ها در زندان ها هستیم و بنیاد باید هم زنجیره تامین و هم زنجیره تولید داشته باشد که این امر با بالا بردن کیفیت تولیدات به افزایش سود بیشتر بنیاد و در نتیجه به ایجاد کارگاه های بزرگ صنعتی و اشتغال پایدار با دستمزد بالای مددجو که هدف نهایی ما است منتهی می گردد . 

در ادامه جبار باقری معاونت کارآفرینی و اشتغال بنیاد در خصوص رویکردها و سیاست های مدیر عامل جدید بنیاد و نگاه نوین به ایجاد اشتغال که وظیفه ذاتی تعریف شده بنیاد می باشد صحبت هایی را مطرح کرد . 

وی هدف از برگزاری این همایش را ، بررسی زمینه های ایجاد فرصت های شغلی برای زندانیان و همچنین همفکری برای فراهم نمودن حضور کارآفرینان جهت توسعه اشتغال و مطرح کردن مشکلات و چالش های مدیران استان ها در توسعه کارگاه های بنیاد بیان کرد. 

در این همایش دو روزه مدیران استانی و ستادی بنیاد درباره مشکلات و دغدغه های توسعه اشتغال ، مسائل مالی ، اداری و همچنین بررسی راه های افزایش راندمان کارگاه ها بحث و تبادل نظر کردند .

 

 

پوشش خبرگزاری میزان 

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پانزده + بیست =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC