تشکیل جلسه احسانی مدیرکل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانها با مدیر نمایندگی و جعی از کارآفرینان نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان خوزستان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عموی بنیاد تعاون زندانیان خوزستان:
 روز سه شنبه مورخ  1403/2/25 با حضور آقای احسانی مدیرکل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور، روشان مدیر کل زندانها ، هاشم نیا مدیر نمایندگی و و اناری معاون سلام زندان های خوزستان و جمعی از کار آفرینان بنیاد تعاون در محل ستاد خوزستان تشکیل جلسه دادند.
در ابتدای این نشست هاشم نیا گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در زمینه توسعه اشتغال در فضای زندانها ارائه نمود و با بیان اینکه طی یک سال گذشته با حمایت های موثر مدیر کل محترم زندانهای خوزستان و همکاری مسئولین استانی اتفاقات و تحولات خوبی در این زمینه رخ داد عنوان کرد طی یکسال با ساخت سوله های اشتغال بالغ بر 1800 متر مربع به سرانه فضای اشتغال زندانهای استان اضافه شده است.
همچنین احسانی مدیرکل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانها ضمن ملاقات چهره به چهره با کارآفرینان عنوان نمودند : توسعه فضای اشتغال در زندانهای استان قابل تقدیر است و اینکه طبق شعار مقام معظم رهبری برای سال 1403 “جهش تولید با مشارکت مردم “در استان خوزستان عملی شد و با دعوت از کارافرینان بخش خصوص اقدام به فعال کردن حوزه تولیدات صنعتی و توسعه اشتغال زندانیان نمودند . امید است با کار تیمی که هم اکنون بین اداره کل و نمایندگی خوزستان در حال انجام است شاهد باشیم اشتغال پایدار در زندانهای خوزستان مبتنی بر اشتغال صنعت محور و خوابگاه کارگاه باشد.

خلال این بازدید احسانی؛ از عملکرد نمایندگی بنیاد تعاون استان خوزستان را در زمینه ایجاد بستر و فضای اشتغال و حرفه آموزی بسیار مثمر ثمر دانسته و اعلام خرسندی نمود.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

5 × چهار =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC