بازدید سرزده رئیس حفاظت زندانهای استان یزد از کارگاه های اشتغال مددجویان رأی باز نسوان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی نمایندگی بنیاد تعاون  استان یزد:

 حمیدرضا عظیمی رئیس حفاظت و اطلاعات زندانهای استان یزد، از کارگاه چندمنظوره اشتغال حامی ویژه مددجویان رأی باز نسوان بازدید نمود.
عظیمی در این بازدید، ضمن دیدار با تمامی مددجویان و رسیدگی به مشکلات آنان، روند اجرای فعالیت های اشتغال زا و حرفه آموزی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس حفاظت و اطلاعات زندان های استان ضمن اظهار نظر مساعد خود از وضعیت اشتغال مددجویان رأی باز نسوان،گفت: ایجاد اشتغال برای زنان زندانی رأی باز یک اتفاق خوب است و «رأي باز» فرصت فراگيري شغل و کسب مهارت های شغلی جهت مددجویان را بهمراه دارد.در ابتدای جلسه عزیزاله سیفی مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، با بیان اینکه طی فروردین ماه سالجاری ۴۶۷ نفر از مددجویان بصورت اعزام بکار و ۱۱۳ نفر در کارگاه‌های نمایندگی یزد و ۳۲۲ نفر بصورت اشتغال نشسته مشغول فعالیت هستند، گفت:‌ طی این ماه مبلغ ۲۰/۳۶۰/۶۷۹/۰۰۰ ریال توسط بنیاد تعاون یزد به زندانیان شاغل پرداخت شده است.
در ادامه با هدف ایجاد اشتغال و کمک به معیشت زندانیان طرح های توجیهی کارآفرینان و تولیدکنندگان مدعو پیرامون چگونگی بهره برداری از کارگاه های تازه احداث شده در زندان های استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در خاتمه این نشست هریک از اعضاء هیأت اجرایی نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دستور جلسه مطرح نمودند.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

16 − 9 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC