آئین افتتاح کارگاه تولید محصولات کنجدی برای اشتغال زندانیان در ندامتگاه شاهرود

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

آئین افتتاح کارگاه اشتغال تولید محصولات کنجدی همزمان با سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه در زندان شاهرود به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سمنان : امید کهربائی مدیرکل زندان های استان سمنان از آئین افتتاح فاز اول کارگاه اشتغال در زندان شاهرود خبرداد و گفت : در سفر اخیر معاون اول قوه قضائیه به استان سمنان کارگاه اشتغال تولید محصولات کنجدی در زندان شاهرود به صورت ویدو کنفرانس افتتاح شد.

ًمدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه قطعا یکی از راه کار های موثر در اصلاح و تربیت زندانیان و عدم بازگشت مجدد ایجاد اشتغال است، تصریح کرد : با ایجاد اشتغال مولد در زندانها در تلاش هستیم تا با کاهش جمعیت کیفری و جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان روبرو شویم.

کهربائی با اشاره به افتتاح فاز اول این کارگاه ، عنوان کرد : در این فاز با تولید روزانه 1.5 تن انوع محصولات کنجدی ، حلوا شکری ، حلوا پشمکی شروع به کار نموده و به زودی 3 فاز دیگر اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با عملیاتی شدن فاز های بعدی این کارگاه تعداد قابل توجهی از زندانیان مشغول کار خواهند شد، تشریح کرد : در 3 فاز بعدی روزانه بیش از 100 تن از انواع محصولات کنجدی در این کارگاه تولید و روانه بازار مصرف خواهد شد.

مدیرکل زندان های استان سمنان در ادامه ، افزود : این کارگاه با نظارت دقیق مرکز بهداشت و تأییدیه سیب سلامت و کسب مجوز ها مربوطه شروع به فعالیت نموده است .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

17 − سه =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC