بازدید اعضاء و هیأت مدیره کمیسیون بانوان خانه صمت از اندرزگاه نسوان و کارگاه های اشتغال زندانیان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

در راستای آشنایی با فعالیت های زنان در حوزه اشتغال ، توانمند سازی و بهره گیری از ظرفیت زندان در‎ زمینه اشتغال ، از کارگاه های اشتغال واقع در اندرزگاه نسوان و زندان مرکزی یزد بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان یزد : به دنبال رایزنی بنیاد تعاون زندانیان استان یزد ، اعضاء و هیأت مدیره کمیسیون بانوان خانه صمت و نصرالله شریف فرد کارآفرین خیر با حضور مقبلی مدیر کل زندان های استان ، مددی مقدم مدیر زندان مرکزی یزد ، عزیزاله سیفی مدیر بنیاد تعاون استان یزد و چند تن از همکاران شاغل در حوزه اشتغال ، از کارگاه های اشتغال اندرزگاه نسوان و زندان مرکزی یزد بازدید شد.

عزیزاله سیفی هدف از این بازدید را آشنایی نزدیک اعضاء خانه صمت و کارآفرینان خیر با مسائل و اهمیت حوزه اشتغال زندانیان دانست تا با بهره گیری از تجربه و همکاری آنان موجبات خودباوری و باز اجتماعی شدن زندانیان افزایش یابد.

در این بازدید مقبلی مدیر کل زندان های یزد ضمن تأکید بر اهمیت توسعه بستر اشتغال زندانی عنوان کرد : یکی از شیوه های موثر در اصلاح زندانیان و بازگشت آن ها به جامعه ، ایجاد اشتغال برای آنها است.

مقبلی افزود : امیدواریم با مشارکت خیرین و کمک های نهادی و مردمی پروژه های در دست اقدام بهسازی و تکمیل گردد تا زمینه زندگی سالم و آبرومندانه نیز برای زندانیان ایجاد گردد.

وی در ادامه امکان علم آموزی‌ زندانیان از آموزش ابتدایی تا مدارج عالی دانشگاهی و برگزاری کلاس های آموزش مهارت و حرفه آموزی و صدور گواهینامه را از اهم دستاوردهای مؤثر در حوزه اشتغال زندانیان دانست.

کلانتر رئیس خانه صمت استان یزد نیز ضمن بیان اینکه امرار معاش و ادامه زندگانی شرافتمندانه هر انسانی نیازمند شغل و درآمد است، پیشنهاد تجمیع صنعتگران متقاضی جهت ایجاد درآمد ثابت برای زندانیان و تولید محصولات با کیفیت در کارگاه های زندان ، را ارائه داد.

بازدید اعضاء و هیأت مدیره کمیسیون بانوان خانه صمت از اندرزگاه نسوان و کارگاه های اشتغال زندانیان

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پنج × پنج =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC