جلسه هم اندیشی مسئولین بنیاد استان البرز و اداره کل زندان های استان با کارآفرینان و صاحبان حرف

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان البرز : روز دوشنبه مورخ 1402/11/09 جلسه هم اندیشی مسئولین بنیاد تعاون البرز و اداره کل زندان های استان با کارآفرینان و صاحبان حرف استان البرز برگزار گردید.

در این نشست که با حضور فتحی مدیرکل زندان های استان البرز ، رضابخش مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان البرز ، معاونین اداره کل زندان های استان و جمعی از کارآفرینان بخش خصوصی و صاحبان حرف استان البرز به منظور هم اندیشی و تعامل بیشتر و ارائه توسعه اشتغال و مرتفع نمودن مشکلات کارآفرینان بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

فتحی مدیرکل زندان های استان البرز هدف از این جلسه را توسعه اشتغال مددجویان برشمرد و افزود : اشتغال یکی از تأثیرگذار ترین برنامه های اصلاحی در خصوص بازاجتماعی شدن زندانیان است به همین جهت یکی از اولویت های دهگانه تعیین شده از سوی رئیس سازمان زندان ها ست ، زیرا از دو مقوله بی کاری و فقر جلوگیری می کند که سرمنشا اکثر جرایم است.

استان البرز یک استان صنعتی است و باید از این ظرفیت در راستای توانمند سازی زندانیان و خانواده های آن ها و اشتغال این قشر به نحو احسن استفاده شود.

رضابخش مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان البرز حضور و مشارکت کارآفرینان را در این جلسه را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود تا در آینده ای نزدیک این همکاری ها به نتایج درخشان و پرباری در اشتغال زندانیان برسد.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

هفت − چهار =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC