جلسه تودیع سرپرست سابق و معارفه سرپرست جدید بنیاد کردستان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

طی حکمی از سوی مدیر عامل بنیاد سیوان فاتحی به عنوان سرپرست جدید بنیاد استان کردستان معرفی گردید .

به گزارش روابط عمومی استان کردستان : جلسه تودیع شهرام حنیفی سرپرست سابق بنیاد تعاون زندانیان استان کردستان و معارفه سیوان فاتحی به عنوان سرپرست جدید بنیاد کردستان با حضور مدیرکل زندان های استان کردستان ، محمدباقر معینیان  معاون سرمایه های انسانی بنیاد ، زرگری کارشناس مسئول امور کارکنان ، کارکنان اداره کل و بنیاد تعاون استان برگزار شد.

محمدی مدیرکل زندان های استان کردستان با تبریک عید مبعث و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی و خیرمقدم به حضور معاون منابع انسانی بنیاد تعاون زندانیان کشور عنوان نمود : نقش بنیاد تعاون در راستای حمایت از زندانیان و ایجاد شغل برای این قشر آسیب دیده جامعه یکی از اولویت های مهم سازمان زندان های کشور است که باید به صورت ویژه رسیدگی شود.

 محمدی افزود : با دعوت از کارآفرینان خلاق و موفق استان و ایجاد کارگاه های اشتغال و آشنائی مددجویان با کسب درآمد حلال و در کنار آن ایجاد درآمد برای بنیاد تعاون زندانیان ، می تواند چرخ های این مرکز را توانمند و به آن سرعت بخشد.

مدیرکل زندان های استان کردستان افزود : تلاش ما هماهنگی و همبستگی مابین مجموعه های مرتبط با اداره زندان های استان همانند انجمن های حمایت و بنیاد تعاون زندانیان است و نگاه ما نگاه واحد است.

شهرام حنیفی سرپرست سابق بنیاد کردستان نیز در این جلسه ، با ارائه گزارش آماری از فعالیت های بنیاد تعاون زندانیان استان در دوره تصدی خود ، از همکارانی که در ارتقاء سطح اشتغال زندانیان و در راس آن مدیرکل زندان های کردستان تقدیر کرد.

سیوان فاتحی سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان نیز با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی ، شهرام حنیفی سرپرست سابق بنیاد تعاون و توجه ویژه مدیرکل زندان های استان کردستان به مجموعه بنیاد ، گفت : وظیفه اصلی نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان ، تبدیل مددجویان شاغل در زندان ها به کارآفرینان تولید محور در جامعه و رسیدن به درآمد پایدار برای خود و خانواده است.

در پایان با اهداء لوح تقدیر ، مدیرکل زندان های استان کردستان از زحمات شهرام حنیفی قدردانی نمود.

جلسه تودیع سرپرست سابق و معارفه سرپرست جدید بنیاد کردستان

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

هفده + 15 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC