نشست تخصصی مدیران ستادی سازمان زندان ها و بنیاد تعاون زندانیان در استان مازندران

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان مازندران : نشست تخصصی مدیران ستادی سازمان زندان ها و بنیاد تعاون زندانیان روز سه شنیه 1402/11/03 در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران برگزار گردید.

در این جلسه ، دکتر محمدی رئیس سازمان زندان ها ضمن تأکید بر بهره‌ مندی از علم مدیریت نوین بیان نمودند در دوران تحول و تعالی نظام زندانبانی باید نقاط قوت و ضعف شناسایی و با اصلاح فرآیندها خدمت رسانی و اجرای ماموریت ها تسریع یابد.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر در مجموعه زندان‌های کشور گفت : استفاده بهینه از منابع یکی از مهمترین اصول مدیریتی است لذا همه مدیران باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع درون‌سازمانی و برون سازمانی استفاده از راهکارهای قانونی در پیشبرد اهداف تلاش کنند.

رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد امام علی ( علیه السلام ) مطالبی را در خصوص فعالیت ها و رسالت بنیاد تعاون زندانیان عنوان نمودند.

وی خاطر نشان کردند توسعه اشتغال زندانیان از برنامه های اصلی بنیاد تعاون زندانیان بوده که به جهت تعامل و ارتباط سازنده بنیاد و سازمان بوده که سبب افزایش زمینه اشتغال زندانیان در زندان های کشور گردیده است.

شایان ذکر است در ادامه این نشست معاونان و تعدادی از مدیران ستادی و استانی به ارائه گزارش عملکرد و همچنین ابراز نظر در خصوص مسائل مطروحه پرداختند .

در حاشیه جلسه مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد از اماکن فروشگاهی ندامتگاه محکومین مواد مخدر، کارخانه کنسرو سازی حامی و دفتر نمایندگی بنیاد مازندران بازدید نمودند .

در پایان جلسه ای با حضور ایشان ، وکیلی آذر مدیر نمایندگی و کارکنان بنیاد مازندران در محل دفتر نمایندگی برگزار گردید.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

12 − 3 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC