جلسه با دکتر علی جمالیان استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

شناسایی استانداردهای مدل سازی فرآیند در کسب و کار بسیار حائز اهمیت بوده و در موفقیت مدیریت فرآیندها بسیار مورد توجه سازمان ها قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد گیلان : جلسه ای با حضور دکتر علی جمالیان استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان ، حمید رضا فراست طلب مدیر نمایندگی گیلان و سید حسن موسوی رئیس اداری و مالی نمایندگی بمنظور برنامه ریزی و تصمیم گیری برای استفاده بهتر از تلاش های انجام شده در جهت بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار در محل ستاد بنیاد تعاون گیلان برگزار شد.

در ابتدا علی جمالیان استاد دانشگاه گیلان عنوان نمود : مدل ریاضی بعنوان یک شاخص برای تصمیم‌ گیرندگان سازمانی این امکان را فراهم می‌آورد تا با مقایسه هر یک از موضوعات در سازمان از نظر ابعاد گوناگون مفهوم دست به انتخاب کاراترین و مناسب‌ ترین تصمیم زده و درنتیجه بهره وری سازمانی را افزایش دهند در واقع فرآیندهای سازمانی به نحوی مدیریت شوند که بالاترین بازدهی را داشته باشند.

در ادامه وی اظهار داشت : با گذشت زمان و پیچیدگی موضوعات سازمانی ، تصمیم گیری هم در سازمان ها ، پیچیده تر و نیاز به الگوهای کمی در تصمیم گیری ها جدی تر شده است.

به طوری که امروزه با استفاده از ابزار و فنون مختلف تصمیم گیری پیچیده ترین موارد سازمانی و راه حل هایی برای آنها پیشنهاد می شود.

این فنون می توانند از طریق اعمال روش های علمی و بکار گیری آمار و ریاضی بهترین راه حل را با توجه به موقعیت و مشکل به مدیران سازمانی پیشنهاد کند.

موضوع مهمی که در این فرآیند به آن پرداخته می شود استفاده از الگوی کمی و یا روش و فن مناسب با توجه به مشکل پدید آمده است.

در متون تصمیم گیری ، ابزار و فنون متعددی برای تحلیل موضوع و انتخاب بهترین راه حل معرفی می شود.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

5 + 16 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC