انعقاد قرارداد فی ما بین بنیاد استان گیلان و پیمانکار هنر آینه کاری و تزئینات روی سفال

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

با محوریت بهره‌ برداری هدفمند از زیرساخت ها و ظرفیت های کارگاهی زندان ضیابر و با هدف توسعه اشتغال زندانیان ، نمایندگی بنیاد تعاون استان گیلان با پیمانکارهنر آینه کاری و تزئینات روی سفال قرارداد منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان گیلان : با محوریت اشتغال زندانیان بعنوان نیروی کار در زندان ضیابر و انعقاد قرارداد با پیمانکار هنر آینه کاری و تزئینات روی سفال برای تعداد 20 زندانی شغل ایجاد گردید .

گفتنی است : آینه نماد پاکی و روشنایی در خانه‌ های ما ایرانیان و همچنین در بسیاری از دوره‌ها نماد راستگویی و صداقت نیز بوده است. تمامی این عوامل نشان دهنده نقش مهم آینه در هنرهای دستی و سنتی ایرانیان هستند.

لازم به ذکر است در صورتی که به فضای داخلی بسیاری از بناهای تاریخی و مذهبی نگاه کنید ، رد پای آینه کاری را مشاهده خواهید نمود.

آینه کاری در ابتدا تنها بر روی دیواره‌ها و سقف داخلی بناها انجام می‌شد، اما به‌مرور زمان هنرمندان کشورمان از این هنر زیبا و چشم‌نواز برای ساخت برخی از ظروف تزئینی نیز استفاده کردند.

کارآفرینان و صاحبان صنایع میتواند با بهره‌ مندی از زیرساخت های موجود کسب کار و ایجاد شغل برای زندانیان در زندان و خارج از زندان ، از این فرصت استفاده کنند و علاوه بر افزایش سطح تولید ، زندانیان را با اشتغال پایدار در مسیر توانمند سازی فردی و اجتماعی قرار دهند.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

8 + هفت =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC