شورای اداری بنیاد استان سیستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان سیستان و بلوچستان : جلسه شورای اداری بنیاد استان سیستان و بلوچستان با حضور خسروی مدیر کل زندان ها و رئیس هیأت اجرائی بنیاد ، پیری رئیس بازرسی ، محمد پور رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل زندان های استان ، سرگزی معاون اداری و مالی ، مرادی معاون سلامت اداره کل زندان های استان ، آبشناس مدیر نمایندگی و کلیه پرسنل شاغل در سطح استان در محل باغ رستوران حامی تشکیل گردید .

ابتدا آبشناس مدیر نمایندگی ضمن عرض خیر مقدم ، هدف از برگزاری جلسه را آموزش مشتری مداری و نحوه برخورد متصدیان فروشگاه ها با مددجویان اعلام نمود ، سپس خسروی مدیر کل زندان های استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) در خصوص اینکه هر یک از متصدیان می توانند به اصلاح و تربیت مددجویان بپردازند ، مطالبی را ارائه نمودند.

در ادامه پیری رئیس بازرسی به ارائه موارد ممنوعه در فروشگاه ها و پرسش و پاسخ با پرسنل پرداختند ، همچنین مسئولین مالی ، اداری و معاون اجرایی نمایندگی گزارشی در خصوص عملکرد پرسنل در 9 ماهه اول سال ارائه نمودند و از تعدادی از پرسنل نمونه استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان جلسه هنگامه افسری مدرس بازاریابی و کسب و کار به آموزش نحوه برخورد با مشتری و چگونگی بالا بردن فروش اقلام پرداخت.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

8 − هشت =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC