بازدید صنعتگران ، فعالان اقتصادی و کارآفرینان از مجتمع کشت و صنعت حامی چناران

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی مجتمع کشت و صنعت حامی چناران : با تدبیر رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان های استان خراسان رضوی و دعوت از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی ، نشست تخصصی با هدف توسعه زیرساخت های اشتغال زندانیان و بهره برداری از سوله های کارگاهی مجتمع کشت و صنعت حامی چناران برگزار شد.

کارآفرینان و مدیران کسب کار با همراهی حسینی مدیرکل زندان ها ، پوستچی مدیر نمایندگی خراسان رضوی و حسین زاده سرپرست مجتمع کشت و صنعت حامی چناران از کارگاه‌های اشتغال زندانیان و سوله های آماده به کار بازدید کردند.

سپس در نشستی تخصصی ، به تبادل نظر در خصوص راه کارهای بهره مندی کارآفرینان از ظرفیت های اشتغال اردوگاه پرداختند.

 در این جلسه هم اندیشی ، مدیران عامل شرکت ها و مجموعه های صنعتی مدعو به بیان ملزومات و نیازمندی های سرمایه گذاری و همچنین شرایط استفاده از پتانسیل نیروی انسانی مجتمع کشت و صنعت پرداختند.

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های استان خراسان رضوی نیز در این نشست ، توسعه اشتغال پایدار با هدف پیشگیری از تکرار جرم و تامین نیازهای اقتصادی زندانیان و خانوده آنها را تکلیفی اجتماعی و سازمانی دانست و گفت : با تعامل و همگرایی زندان ها و کارآفرینان می‌توان فعالیت های اصلاحی را با توانمند سازی زندانیان در حوزه های مختلف شغلی به نتیجه مطلوب رساند.

سرپرست مجتمع کشت و صنعت با اشاره به آماده بودن تعدادی از سوله های کارگاهی مجتمع گفت : کارآفرینان میتوانند انواع مشاغل صنعتی و تولیدی را در این سوله ها راه اندازی کنند و مجتمع کشت و صنعت حامی چناران نیز در این خصوص آماده تعامل و همکاری است .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

یک × 5 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC