گزارش عملکرد صندوق ذخیره کارکنان در آبان ماه ۱۴۰۲

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش ” پایگاه خبری بنیاد “ : بعد از ظهر امروز دو شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ جلسه صندوق وام کارکنان بنیاد با حضور رحیم مطهرنژاد مدیر عامل بنیاد و هیأت امنای صندوق ذخیره کارکنان برگزار گردید .

صندوق ذخیره کارکنان بنیاد براساس مصوبه جلسه مورخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ هیأت مدیره بنیاد به منظور ایجاد انگیزه بیشتر و کمک به رفع نیازهای مالی کارکنان رسمی و قراردادی بنیاد از تاریخ دی ماه سال ۹۲ تشکیل گردید .

بر این اساس مقرر شد هر ماه به میزان دو درصد از حقوق و مزایای ماهانه همکاران متقاضی کسر و به همین میزان از سوی بنیاد محاسبه و به حسابی که در این خصوص افتتاح گردیده واریز شود .

همچنین هیأت امنای صندوق بعنوان یکی از ارکان صندوق و بعنوان مرجع تصمیم گیری راجع به کلیه مسائل صندوق و پرداخت وام به اعضاء ، در اواخر سال ۹۴ تشکیل گردید .

اعضای هیأت امنای صندوق متشکل از ۵ نفر ( مدیر عامل بنیاد ، معاون سرمایه های انسانی بنیاد ، معاون مالی و اقتصادی بنیاد و دو نفر عضو با انتخاب کارکنان ستاد بنیاد ) می باشد .

تعداد اعضای صندوق منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۲ ، ۵۴۱ نفر می باشد .

تعداد درخواست وام هایی که تا این تاریخ در جلسات هیأت امنای صندوق ذخیره کارکنان ( از بهمن ماه سال ۱۳۹۴ تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ ) مورد بررسی و تصویب قرار گرفته ۱۴۴۱ فقره بوده که جمع مبالغ پرداختی به اعضاء بعنوان وام ۲۴۱/۶۱۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد .

به همکاران عزیزی که تا کنون عضو این صندوق نشده اند توصیه می شود : با ارائه درخواست از طریق نمایندگی ها ، مجتمع ها و شرکت های تابعه ، عضو صندوق شده و از مزایای صندوق ذخیره کارکنان برخوردار گردند .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

چهارده + پنج =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC