تفاهم نامه بکارگیری زندانیان دارای مجوز اشتغال در کارخانجات اردبیل

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان اردبیل : رئیس سازمان زندان های کشور طی سفری دو روزه به استان اردبیل ، از زندان های تابعه و کارگاه های اشتغال بازدید نمودند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با بیان اینکه هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت زندانیان است ، یادآور شد : یکی از بهترین بسترها ، توسعه اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها است و خوشبختانه آمار اشتغال زندانیان در استان اردبیل قابل توجه می باشد.

وی از جایگاه نخست استان اردبیل در اجرای شاخص‌های ۱۸ گانه ساماندهی زندانیان خبر داد و بیان کرد: موضوع انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها از طریق مصوبه مولدسازی به شکل جدی در استان‌های مختلف در دستور کار است و در استان اردبیل نیز زندان‌های قدیمی انتقال خواهند یافت.

رئیس سازمان زندان های کشور در ادامه این سفر ضمن دیدار با استاندار اردبیل جلسه ای را نیز با ایشان برگزار نمودند.

سید حامد عاملی در نشست با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اظهار کرد : با هدف توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی و بهبود وضعیت معیشت زندانیان و خانواده آنها از طریق ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد ثابت، تفاهمنامه همکاری ۳ جانبه با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و دادگستری کل استان اردبیل امضا شد.

استاندار اردبیل افزود : زمینه به‌کارگیری زندانیان دارای مجوز اشتغال خارج زندان و همچنین زندانیان آزاد شده در کارگاه‌ها و کارخانه‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل فراهم می‌شود و حضور کارآفرینان موفق استانی و کشوری در حوزه اشتغال داخل مجموعه زندان‌ها و مراکز تابعه تسهیل خواهد شد.

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان زندان ها و استانداری اردبیل

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

نه − 9 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC