بازدید مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور از زندان مرکزی مشهد

توسط bonyadportaladmin
1 دقیقه خواندن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌ های استان خراسان رضوی : رحیم مطهرنژاد مدیر عامل بنیاد تعاون با همراهی حسینی مدیر کل زندان‌ های استان خراسان رضوی و مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان پس از حضور در زندان مرکزی مشهد و دریافت گزارش وضعیت موجود این ندامتگاه در حوزه اشتغال زندانیان ، از مجموعه کارگاه‌ های فعال و برنامه‌ های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی بازدید کرد .

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در این بازدید با اشاره به رسالت این بنیاد برای گسترش و ارتقاء زمینه های اشتغال زندانیان در ندامتگاه های سطح کشور گفت : از کلیه ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی برای اشتغال زندانیان استفاده میکنیم.

شایان ذکر است در همین راستا ۴ کارگاه جدید شامل قالی بافی ، تولید مصنوعات چرمی ، کفاشی و تولید لوازم اعلام حریق با ظرفیت اشتغال ۳۰۰ نفر با حضور مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور و مدیر کل زندان های خراسان رضوی به بهره‌ برداری رسید.

در خاتمه این بازدید نشست مشورتی با حضور مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور و هیأت همراه ، مدیر کل زندان‌ های استان خراسان رضوی ، مدیر زندان مرکزی مشهد و مدیر بنیاد تعاون خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

مطهرنژاد در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌ های صورت گرفته ، مجموعه اقدامات جاری در حوزه اشتغال زندانیان زندان مرکزی مشهد را مطلوب ارزیابی کرد.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

18 − نه =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC