برگزاری جلسه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی با مدیر کل زندان های استان و مدیر بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان خراسان جنوبی : در ابتدا این دیدار مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت گفت : ارتباط مجموعه جهاد کشاورزی در همین مدت با اداره کل زندان های استان کسری سال های گذشته را جبران کرده که این نشان از متعهد بودن این سازمان در قبال زندانیان و به ویژه خانواده آنان می باشد.

عبدی افزود : کارهای خوبی در مباحث برگزاری دوره های آموزشی ویژه زندانیان شد که در پایان منتج به صدور گواهی نامه و خروجی این آموزش ها ایجاد اشتغال بعد از آزادی فرد زندانی شده است.

در ادامه زنگنه مدیر نمایندگی بنیاد استان خراسان جنوبی بیان داشت : اکثر گرایش زندانیان در استان در رشته های دامپروری و کشاورزی بوده که بعد از آزادی با استفاده از تسهیلات برای خود شغلی محیا کردند ،

مدیر بنیاد استان ادامه داد : این نگاه ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان بوده که فقط در سال گذشته ۱۴عنوان رشته با ۵۲ دوره و ثبت نام ۹۶۳ نفر خروجی آموزشی رقم خورده است.

وی در ادامه عنوان کرد : امسال طرح توسعه مرزعه پرورش شتر مرغ ، گلخانه زندان مرکزی ، ایجاد بزرگترین نهالستان و کاشت نهال گل محمدی را در برنامه داریم اما این طرح های توسعه نگاه ویژه جهاد کشاورزی را می طلبد .

زنگنه تأکید کرد : همه باید بدانند که ایجاد یک طرح و یا توسعه آن توسط بنیاد تعاون زندانیان در چرخه اشتغال زندانیان هزینه می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت : که مجموعه زندان مقدس می باشد و کارهای که انجام می شود مقدس است چرا که اشتغال به زندانیان یعنی کمک به خانواده زندانی و آینده یک فرد را می سازد.

در پایان تفاهم نامه همکاری آموزشی جهاد کشاوزی و اداره کل زندان های استان انعقاد و از زحمات دکتر جعفری ریاست جهاد کشاوزی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

3 × چهار =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC