دیدار با رئیس کل جدید دادگستری استان لرستان

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی استان لرستان : عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌ های استان لرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان کشوری و رسول زاده ( شهدای زندان‌ های لرستان) ، همچنین تبریک انتصاب حجت الاسلام سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان، به تشریح اقدامات صورت گرفته و مسائل زندان‌ های استان لرستان پرداخت.

در این نشست مدیر کل زندان‌ های استان لرستان بیان کرد : در چند سال اخیر اقدامات مهمی در زندان های استان به ویژه در بحث اشتغال صورت گرفته که بعنوان نمونه می‌توان به اشتغال‌ ۶۲ درصدی زندانیان در سال گذشته و نیز پرداخت دستمزد بابت اشتغال به زندانیان اشاره کرد.

وی در ادامه به اشتغال در زندان ها اشاره کرد و گفت : اشتغال در زندان آثار مثبت بسیار مهمی دارد که دوری از افکار و رفتار بد و بهبود وضعیت معیشتی از مهمترین آثار این امر است.

حجت الاسلام شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در دیدار با مدیر کل زندان های استان لرستان ، روسای زندان‌ های استان و مدیرنمایندگی بنیاد لرستان بیان کرد : اجرای سند تحول قضایی با جدیت پیگیری شود.

وی افزود : تعامل و همکاری با مجموعه زندان‌ های استان لرستان در خصوص ارفاقات قانونی ، پابند الکترونیک ، مرخصی و سایر امورات مشترک سازمان زندان‌ ها و قوه قضاییه در دستور کار ماست.

حجت الاسلام شهواری در پایان با اشاره به صعوبت و سختی کار زندانبانان ، از زحمات کارکنان زندان‌ های استان لرستان تقدیر و تشکر کرد.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

پانزده − 11 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC