شصت و سه مددجوی زندان رجایی‌ شهر در دوره‌ های فنی‌ حرفه‌ ای شرکت کردند

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به منظور ایجاد فرصت‌ های شغلی و پیشگیری از بازگشت مجدد مددجویان پس از آزادی به زندان ، واحد فنی حرفه‌ ای اداره فرهنگی تربیتی زندان رجایی‌ شهر اقدام به برگزاری ۴ رشته آموزشی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌ های استان تهران : اداره اشتغال و حرفه‌ آموزی زندان رجایی‌ شهر با هدف ایجاد فرصت‌ های شغلی و پیشگیری از بازگشت مجدد مددجویان پس از آزادی به زندان شرایط برگزاری و آموزش دوره‌های مختلف فنی حرفه‌ ای را برای متقاضیان فراهم کرده‌است.
دوره‌ های آموزش فنی حرفه‌ای در رشته‌ های کمک بنای سفت‌کاری ، سرویس نگهداری خودرو ، تعمیر تلفن رومیزی و تعمیر و نگهداری خوروی گاز سوز با شرکت ۶۳ نفر از مددجویان علاقه‌مند به کسب مهارت در حال برگزاری است.
اداره اشتغال و حرفه‌ آموزی زندان از طریق بکارگیری اساتید مجرب سازمان فنی‌حرفه‌ ای شهرستان کرج در طول سال با برگزاری ۲۴ دوره آموزشی و ۶ آزمون سراسری پایان دوره نقش بارزی در بهینه‌ سازی اوقات فراغت مددجویان ایفا می‌نماید.
کاربردی نمودن آموزش‌ها و ارائه فنون و مهارت‌ های مورد نیاز بازار کار و در نهایت زمینه‌ سازی جهت اشتغال مددجویان از دیگر برنامه‌ های اصلاحی و تربیتی واحد فرهنگی زندان رجایی‌ شهر می‌باشد.
لازم به ذکر است : طی سال گذشته ۵۷ نفر از مددجویان پس از سپری نمودن دوره‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون‌ های تئوری و عملی موفق به دریافت گواهینامه فنی حرفه‌ ای بدون ذکر نام زندان شدند.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

دو × 2 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC