مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید بنیاد استان خراسان شمالی

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

طی حکمی از سوی رحیم مطهرنژاد مدیر عامل بنیاد ، حسن مهدی نژاد به عنوان سرپرست جدید نمایندگی استان خراسان شمالی منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان خراسان شمالی : مراسم تودیع سید ذبیح الله موسی زاده مدیر سابق بنیاد استان خراسان شمالی و معارفه حسن مهدی نژاد سرپرست جدید نمایندگی برگزار شد .


محمد حسین آرمان تبار سرپرست معاونت سرمایه های انسانی بنیاد در این مراسم بر لزوم تعامل هر چه بیشتر بنیاد تعاون و اداره کل زندان های استان ها به منظور افزایش اشتغال مددجویان تأکید کرد و افزود : همه توان ما باید در راستای اشتغال و حرفه آموزی مددجویان معطوف باشد تا آنان بعد از آزادی از درآمد پایدار برخوردار شوند .

وی افزود : توجه و رسیدگی بهتر به وضعیت معیشتی و اقتصادی خانواده های زندانیان با ایجاد اشتغال زایی مددجویان میسر شده و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی فرو گذار بود .

سرپرست معاونت سرمایه های انسانی بنیاد با یاد آوری اینکه بنیاد تعاون زندانیان هلدینگ بسیار بزرگی بوده که از توان و ظرفیت بالایی برخوردار است ؛ استفاده از این قابلیت ها و پتانسیل ها را در راستای تحقق اهداف و مأموریت های بنیاد ضروری عنوان کرد .

در ادامه این نشست عبدالرحیم گرجی مدیر کل زندان های استان خراسان شمالی هم ضمن تقدیر از خدمات مدیر سابق نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان اظهار داشت : اقدامات خوبی در بنیاد استان در راستای اشتغال زایی و اعزام به کار مددجویان انجام که باید این مهم تداوم یابد .

این مقام مسئول حمایت از توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان های استان را برشمرد و گفت : اشتغال و حرفه آموزی یکی از مهم ترین و مؤثرترین مؤلفه های اصلاح و تربیت زندانیان بوده که باعث کاهش مشکلات خانواده زندانیان می شود .

موسی زاده مدیر سابق نمایندگی بنیاد استان خراسان شمالی هم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده طی ۲۲ ماه خدمت در بنیاد استان ، افزایش اعزام بکار مددجویان به مراکز مختلف ، افزایش سود نمایندگی و کاهش بدهی را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد .

وی کشت زعفران در اراضی متعلق به بنیاد در شیروان ، کاشت نهال در اراضی اسفراین ، پیگیری برای اجرای طرح های مختلف را از دیگر فعالیت ها برشمرد .

در این مراسم با قدردانی از خدمات مهندس موسی زاده ، حکم انتصاب سرپرست جدید بنیاد تعاون استان خراسان جنوبی به آقای حسن مهدی نژاد اهداء شد .

لازم به ذکر است اعضاء شورای اداری زندان های استان خراسان شمالی از حاضران این مراسم بودند .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

شانزده + 3 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC