تسهیلات اشتغالزایی به ۱۱۱ نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد

توسط بنیاد تعاون
1 دقیقه خواندن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌ های استان کهگیلویه‌ و بویراحمد ، منصور بیژنی با اعلام این خبر افزود : زندانیان محصول همه ‎ی جامعه هستند که نیاز است با تشریک مساعی نهاد ها و دستگاه‌ های مرتبط در باز اجتماعی شدن آنان و کمک به اشتغالشان پس از آزادی از زندان اهتمام جدی داشته باشند .

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱۱ نفر زندانی آزاد شده برای دریافت تسهیلات اشتغالی معرفی شده اند ، افزود : با تعامل خوب و مطلوب با صندوق کارآفرین امید ، بانک های سپه و صادرات به ۱۱۱ نفر از زندانیان واجدالشرایط ۱۱ میلیارد تومان وام اشتغالزایی پرداخت شده است .

وی اظهارکرد :با تلاش و همت خوب همکارنمان در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان توانسته ایم رتبه برتر را در کشور در زمینه اعطاء تسهیلات به زندانیان کسب نمائیم .

مدیرکل زندان‌ ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : تسهیلات اعطائی در حوزه‌ های دامداری ، زنبور داری ، مکانیک خودرو ، تعمیر وسایل خانگی به متقاضیان پرداخت شد .

بیژنی تصریح کرد : از آنجایی که معتقدیم خیلی از ورودی‌های زندان بر اثر بیکاری و نداشتن شغل پایدار است با اعطاء تسهیلات اشتغالی به زندانیان آزاد شده که واجدالشرایط دریافت وام باشند ورودی به زندان کاهش می‌یابد ، لذا در سال جاری انشاءالله اگر وعده ها تحقق یابد ۱۵۰ نفر از زندانیان آزاد دشده از تسهیلات اشتغالزایی بهره مند خواهند شد .

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

یک × 2 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC