۱۰ کارآفرین استان آذربایجان غربی تسهیلات حمایتی دریافت نمودند

توسط bonyadportaladmin
2 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان آذربایجان غربی : مجتبی محمدی مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از وضعیت فرصت های اشتغال در داخل زندان ها گفت : این امر مهم در زندان های استان آذربایجان غربی با جدیت دنبال می گردد و تا پایان سال جهت تحقق اولویت اول سازمان زندان ها در صدد جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد کارگاه های اشتغال در داخل زندان ها هستیم .

وی گفت : در خصوص اطلاع رسانی و آگاه سازی بخش خصوصی از طریق جلسات متعدد با فرمانداران و شورای اداری شهرستان ها طی دفعات مکرر در صدد ابلاغ بسته حمایتی موضوع بند ث تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بودیم که موفقیت های خوبی را در این زمینه با همکاری کمیته اشتغال شهرستان ها کسب کرده ایم .

در شش ماهه اول کل مبلغ ۷۴ میلیارد ریال اعطایی سازمان برای اعطای تسهیلات ۴ درصدی با هفت سال فرصت پرداخت به ۱۰کار آفرین برتر در زندان های استان آذربایجان غربی پرداخت گردید .

محمدی ادامه داد : این کارآفرینان در بخش تولید بیش از ۲۰ نفر زندانی را در کارگاه های اشتغال مشغول به کار مولد کرده که زیر نظر بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی این امر مشارکتی صورت گرفته است .

مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی بیان کرد : همچنان از محل تسهیلات استانی و قول مساعد مدیر کل دفتر برنامه ریزی اشتغال زندانیان سازمان زندان های کشور اعتبارات ویژه به این دسته از کارآفرینان بخش خصوصی اعطا می گردد و درصدد جذب اعتبارات بیشتر از سازمان و تسهیلات استانی هستیم .

وی ضمن تقدیر از مشارکت بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی در امر ایجاد فرصت اشتغال و همکاری با کارآفرینان ابراز امیدواری نمود در پایان سال شاهد به ثمر نشستن تلاش همه مسئولین در زندان ها و اندرزگاه های داخل مراکز تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی خواهیم بود.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

بیست − چهارده =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC