بازدید تیم بازرسی ستاد مرکزی بنیاد از فعالیت های استان چهارمحال و بختیاری

توسط بنیاد تعاون
3 دقیقه خواندن

به گزارش روابط عمومی بنیاد استان چهارمحال و بختیاری : حمید رضا سانگرد مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد به اتفاق هیأت همراه از حوزه های مختلف نمایندگی بنیاد استان چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.


پس از حضور کارشناسان در محل دفتر مدیر نمایندگی ، امیرخانی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ را بیان نمود و خواهان تعامل هر چه بیشتر ستاد مرکزی با نمایندگی در واحدهای مختلف شد .
سپس هر یک از کارشناسان ستاد مرکزی بنیاد به بررسی حوزه مرتبط با خود در نمایندگی پرداختند .
در ادامه نشستی آموزشی برای کارکنان نمایندگی با حضور سانگرد مدیر حسابرسی داخلی و ارزیابی عملکرد ستاد برگزار و اهم موضوعات هر حوزه برای کارشناسان مجموعه بیان و تأکید شد فعالیت ها و اقدامات به سمت سیاست ها و اهداف بیان شده قرار گیرد تا شاهد شکوفایی و رشد بیش از پیش مجموعه باشیم.
همچنین حمید رضا سانگرد به همراه امیرخانی و کارشناسان هر حوزه از مجموعه کارگاه های نمایندگی ، کارگاه تولید قطعات بتنی ، کارگاه تولید لامپ ، چرم دوزی و خیاطی و فروشگاه های بنیاد استان بازدید کردند .
در این بازدید با برخی مددجویان در خصوص مشکلات احتمالی ، میزان حقوق و دستمزد ، کیفیت و قیمت کالاها و … صحبت شد.
پس از بازدید از مجموعه فروشگاهی و کارگاهی نمایندگی بنیاد استان ، امیرخانی و سانگرد با حضور در دفتر حیدری مدیر کل زندان های استان با وی دیدار کردند.

بازدید تیم بازرسی ستاد مرکزی بنیاد از فعالیت های استان چهارمحال و بختیاری

طی نشست امیرخانی مدیر نمایندگی بنیاد تعاون استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از مدیر کل زندان های استان و ستاد مرکزی بدلیل همکاری و همراهی همه جانبه ای که داشتند ، گزارشی در خصوص عملکرد بنیاد در ۶ ماهه نخست سال جاری علی الخصوص اشتغال مددجویان در حوزه کارگاهی ( کارگاه مونتاژ لامپ ، خیاطی ، چرم دوزی ، نجاری و قالیبافی ) و اعزام به کار همچنین پیشرفت چشمگیر در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل ارائه داد.
در ادامه حیدری مدیر کل زندان های استان اظهار داشت : همکاری ، همراهی و همدلی شکل گرفته و تلاش حداکثری مجموعه بنیاد تعاون زندانیان باعث شده اکنون شاهد پیشرفت بزرگی در زمینه ایجاد اشتغال ، اعزام بکار مددجویان و حقوق دستمزد باشیم که این مهم گامی بلند در زمینه پیشبرد هر چه بهتر اهداف و آرمان های مشترک ایفا می نماید.
در پایان درخصوص دیدگاه های مد نظر ستاد مرکزی ، بنیاد تعاون زندانیان استان و اداره کل زندان ها در مسائل مشترک بحث و تبادل نظر شد.

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

دیدگاه‌تان را بنویسید:

2 × 5 =

درباره پرتال خبری

پرتال خبری بنیاد تعاون زندانیان، تنها مرجع رسمی خبرگزاری و اطلاع رسانی رویدادهای نمایندگی های استانی و شرکت ها

جدیدترین ها

پربازدیدترین ها

خبرنامه بنیاد

جهت دریافت خودکار آخرین رویدادها و اخبار بنیاد تعاون، در خبرنامه بنیاد ثبت نام نمایید

تمامی حقوق متعلق به بنیاد تعاون زندانیان است. طراحی و توسعه: شرکت HOMATEC